Nasze diety pudełkowe

Wybierz dietę pudełkową i z naszą pomocą zmierzaj do celu

Proponowane przez nas diety uwzględniają wszystkie aspekty, niezbędne do zrealizowania Twoich zamierzeń w kwestii kształtowania sylwetki, rozbudowy masy mięśniowej, poprawy stanu zdrowia oraz kondycji. Precyzyjnie dobrane menu pozwala wzmocnić organizm, uwolnić jego maksymalną wydolność i sprawić, że każdego dnia będziesz czuć się lepiej.

Opcja 1.: Dieta STANDARD

Optymalne rozwiązanie, gdy chcesz zmienić dotychczasowe nawyki żywieniowe, wysmuklić sylwetkę, przejść na menu, gdzie dania tworzone są wyłącznie ze zdrowych produktów, bez dodatku konserwantów. Na nowo odkryjesz smak potraw, będziesz jeść z przyjemnością i jednocześnie tracić zbędną tkankę tłuszczową. To połączenie idealne.

Wybierz dietę w wersji Standard, jeżeli:

  • nie uprawiasz sportu lub ćwiczysz niezbyt intensywnie 2-3 razy w tygodniu,
  • chcesz wprowadzić modyfikacje w sposobie odżywiania z przyczyn zdrowotnych,
  • szukasz udogodnień w kwestii przygotowywania potraw na każdy dzień.

Przykładowe menu:

Twoje menu zostanie odpowiednio przygotowane po konsultacji z dietetykiem i trenerem, ponieważ każdą taką dietę należy rozpisywać indywidualnie, z uwzględnieniem Twoich określonych predyspozycji oraz oczekiwań.

Opcja 2.: Dieta SPORT

Wzmożona aktywność fizyczna, intensywne treningi siłowe oraz plan budowania masy mięśniowej to argumenty odpowiednie dla wybrania diety w wersji Sport. Na tej diecie będziesz mieć zawsze odpowiednią ilość energii do wykonywania forsownych ćwiczeń, a jednocześnie Twoje posiłki będą zdrowe, smaczne, pełne kolorów i aromatyczne.

W diecie Sport uwzględnione zostaną między innymi:

  • Twoja rzeczywista tygodniowa aktywność fizyczna i częstotliwość treningów,
  • realne zapotrzebowanie na składniki odżywcze (białko, tłuszcze, węglowodany, błonnik),
  • założenia planu treningowego i czas przewidziany na jego realizację poprzez dietę i trening.

Przykładowe menu:

W stałej współpracy z naszym dietetykiem i z trenerami chętnie pomożemy również Tobie w dążeniu do realizacji zamierzeń.

Opcja 3: Dieta OPTYMALNA

Dieta Optymalna różni się od podstawowej tym, że mieści w sobie jedynie 4 posiłki – 3 główne dania i jeden koktail lub smoothie.

Dieta Optymalna dostępna jest w pięciu wariantach, a różnice pomiędzy nimi wynikają z ustalonego wcześniej u Klienta zapotrzebowania na kalorie. Plan żywieniowy może zostać opracowany na:

  • 1200 kcal;
  • 1500 kcal;
  • 1700 kcal;
  • 2000 kcal;
  • 2500 kcal.

Przykładowe menu:

Wybór diety Optymalnej idealnie sprawdzi się u osób pragnących pogodzić zdrowy tryb życia z jego intensywnością. To także propozycja dla wszystkich chcących zredukować swoją wagę. W przypadku Klientów, których dotychczasowy jadłospis uwzględniał małą liczbę wysokokalorycznych posiłków, zasadne są obawy względem tego, że wprowadzenie do ich codzienności pięciu pór jedzenia, może skończyć się fiaskiem. W takiej sytuacji warto rozważyć dietę Optymalną rozpisaną na cztery, regularne posiłki.

Skorzystanie z usług cateringu dietetycznego to pomoc dla osób zmagających się z problemem wrażliwego układu pokarmowego, które potrzebują dłuższych przerw pomiędzy jedzeniem. To również dobre rozwiązanie dla każdego, kto czuje się lepiej jedząc mniej i nieco rzadziej niż przewidują standardy.

Opcja 4: Dieta Tłuszczowa

Dieta Tłuszczowa dr. Kwaśniewskiego to plan żywieniowy o działaniu odchudzająco-leczniczym. W jego głównych założeniach pojawia się wyeliminowanie z jadłospisu wszystkich węglowodanów. Zamiast nich, w spożywanych daniach powinny pojawić się zdrowe tłuszcze nasycone. W wyniku takiego działania ustępuje wiele dolegliwości zdrowotnych oraz następuje usunięcie z organizmu wody podskórnej, co w konsekwencji skutkuje m.in.:

  • gwałtownym, ale zdrowym spadkiem wagi;
  • likwidacją cellulitu;
  • poprawą wyglądu skóry oraz przywróceniem jej naturalnej bariery ochronnej;
  • wysokim poziomem regeneracji mózgu;
  • profilaktyką chorób Alzheimera i Parkinsona;
  • korzystnym wpływem na proces leczenia cukrzycy;
  • ogólną poprawą pamięci oraz umiejętności koncentrowania uwagi;
  • kojącym działaniem na układ nerwowy.

Przykładowe menu:

Dieta Tłuszczowa, którą opracowujemy dla naszych Klientów, jest owocem współpracy trenerów i dietetyków. Osoby stosujące się do założeń tego planu żywieniowego i pozostające pod opieką instruktorów, mogą zaobserwować pierwsze efekty już po upływie miesiąca – nawet do 12 kg mniej. Są one uzależnione od specyfiki problemu, z którym boryka się dana osoba, jej wagi oraz sumienności w przestrzeganiu diety.

Ponad dwustu naszych Klientów podjęło decyzję o włączeniu diety Tłuszczowej do swojej codzienności i żaden z nich nie przybrał na wadze. Bilans spożywczy eliminujący węglowodany na rzecz tłuszczy nasyconych, pozwala także uniknąć efektu jo-jo. W warunkach domowych jadłospis oparty o założenia diety tłuszczowej może być dość monotonny, dlatego też warto skorzystać z usług cateringu dietetycznego.

Bądź na diecie bez wyrzeczeń, ciesz się życiem pełnym zdrowia i smaku

Współczesny catering dawno już odczarował pojęcie diety, które kojarzyć się mogło wcześniej z monotonnymi posiłkami oraz całą gamą ograniczeń. Dziś zamawiając catering dietetyczny masz pewność, że poznasz uczucie zdrowej sytości i będzie Ci ono towarzyszyć każdego dnia; poprawisz też przemianę materii oraz efektywność wszystkich procesów trawienia.

Co więcej, każdy jadłospis można modyfikować, między innymi w sytuacji, gdy zmniejszy się lub zwiększy Twoja aktywność fizyczna, ponieważ są to okoliczności, w których pierwotnie dobrana dieta wymaga ponownego rozpisania.

TOP